2022/23/סיכום עונה (כדורגל): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 101: שורה 101:
=== אפריל 2023: מאבקים בין הניסנובים למינצברגים ===
=== אפריל 2023: מאבקים בין הניסנובים למינצברגים ===


למרות הניצחון החשב על נס ציונה בבלומפילד, לא שקט בגזרת הניהול החדש-ישן, כאשר הניסנובים מצידם מנסים להימנע מהשקעה עד סוף העונה לרבות הצהרות על גירעון מחודש בעקבות העונה האחרונה וחוסר יכולת לשלם משכורות [https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=433858] [https://m.one.co.il/mobile/article/433052.html?ref=rss]
למרות הניצחון החשב על נס ציונה בבלומפילד, לא שקט בגזרת הניהול החדש-ישן, כאשר הניסנובים מצידם מנסים להימנע מהשקעה עד סוף העונה לרבות הצהרות על גירעון מחודש בעקבות העונה האחרונה וחוסר יכולת לשלם משכורות [https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=433858] [https://m.one.co.il/mobile/article/433052.html?ref=rss]. על הדשא הקבוצה המשיכה להציג יכולת רעה עם הפסדים להפועל חיפה בסמי עופר ולבני ריינה בבלומפילד, וניצחון משמעותי על סכנין שלושה מחזורים לסיום השאיר את הפועל במרחק 5 נק' מהקו האדום בו נמצאת קריית שמונה, שתגיע לבלומפילד במחזור הלפני אחרון.
 
=== מאי 2023: האוהדים משאירים את הקבוצה בליגה ===
בדרך חתחתים, ועם דופק מואץ - הפועל תל אביב הגיעה אל הארץ המובטחת. אחרי עונה מלאת סיוטים, הקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגת העל אחרי 2:2 מול עירוני קריית שמונה בבלומפילד. חיים סילבס, המאמן השלישי של האדומים העונה (אחרי קובי רפואה וסלובודאן דראפיץ') השלים את המשימה שלשמה הגיע - ויכול לנשום לרווחה, כמו כל המועדון האדום.


==סגל השחקנים==
==סגל השחקנים==

תפריט ניווט